12/06/2020

het OBM Online Event Platform

Een livestream opzetten is in veel gevallen al een mooie toevoeging en oplossing. Echter een compleet event online brengen vraagt om een andere aanpak.

Waar onze OBM EventLink© oplossingen technische diensten & faciliteiten zijn om schaalbaar een livestream of videosessie op te zetten (vaak binnen uw eigen platform), is de OBM online event omgeving een online platform dat we als dienst aanbieden, inclusief het opzetten van uw event, aanmaken van schema’s en subsessies en het uitnodigen van de gasten/deelnemers.

Uiteraard combineren we het event platform met de eerder genoemde OBM EventLink© oplossingen om zo een maatwerk service te kunnen leveren.

We kunnen voor u een volledige event omgeving en beleving realiseren.
Wat dat precies inhoud en hoe dat kan werken leggen we hieronder graag uit. Er zijn in binnen het event verschillende zones mogelijk.


De receptie.

Dit is de plek waar iedere deelnemer binnenkomt nadat hij heeft
ingelogd op het event. Hier kunnen we een welkomstboodschap plaatsen en
hier is ook het aangemaakte tijdschema van alle sessies e.d. gelijk te zien.

Stage.

Op het hoofdpodium kunnen bijvoorbeeld plenaire keynote sessies ingepland worden.
Dit kunnen vooraf opgenomen filmpjes zijn, maar ook sprekers die remote inloggen of spreken vanuit een centrale studio / locatie.

Sessions.

Een interactieve plek waar workshops, brainstorms, scrum sprints en bijvoorbeeld Q&A’s op een mooie manier plaats kunnen vinden. Open of gemodereerd, met of zonder videobeeld van de deelnemers.

Networking.

Dit is een netwerkplek waarin het systeem automatisch 1 op 1 matches maakt. De regels zijn als volgt:
Als iemand in het networking gedeelte gaat kan hij op de blauwe knop ‘ready’ drukken. Het systeem maakt dan automatisch een match met een andere bezoeker.

De Expo.

In de expo kunnen we stands aanmaken. Een stand kan een een vooraf opgenomen video bevatten, maar ook een live verbinding met de standhouder, hier kunnen max 500 mensen naar kijken. Tevens kunnen de website link, twitter link en een eventuele call-to-action worden toegevoegd.

Nieuwsgierig geworden?
Zou deze online omgeving een toevoeging kunnen zijn aan de effectiviteit, impact en bereikbaarheid van uw webinar / workshop / klantenevent / stakeholdersmeeting, congres of trainingsevent?

Neem dan contact met ons op, we ondersteunen u graag.